Mar 7, 2006

اطراف بثل-2

Posted by Picasa

7 comments:

Anonymous said...

اکرم جان
می شه یه عکس از خود سورتمه هم بذاری .
خیلی جای قشنگی زندگی می کنی. جایی که من همیشه آرزو داشتم اونجا زندگی کنم.
پر از برف و یخ.
راستی الان این عکس رو در حالی انداختی که خودت هم سوار سورتمه بودی؟
آدم حس می کنه تا ته دنیا می تونه با یک سورتمه و چند تا سگ سورتمه سواری کنه.
این عکسها حس عجیبی از رسیدن به بینهایت به آدم میده.

Anonymous said...

سلام . اميدوارم كه خوب باشي . من موندم كه تو با اين همه پول داري مرض داشتي و توي ايران مونده بودي و روزنامه نگاري ميردي . سرخ پوستا خوبن . سلام برسون . من وب تو رو دوست دارم .

Anonymous said...

راستی چشمم به تاریخ تولدت افتاد. اگه به کسی نگی هم سن هستیم!!

Winston said...

WoW!

What a courageous woman you must be.

Congrats on 8th of March!

be happy...

شراره شریعت زاده said...

یه عالمه دوست دارم .....مرسی که به من سر می زنی

Anonymous said...

سلام
شما هم سورتمه سواري مي‌رين؟

Akram Didari said...

من عاشق سورتمه سواری هستم . عکسها را هم هنگام سورتمه رانی گرفته بودم