Feb 14, 2006

اینجا خبر خاصی نیست

درباره اینکه چرا اینجا را برای زندگی انتخاب کرده ایم قبلا هم نوشته بودم اما دوباره می نویسم. همسرم پیش از ازدواج با من اینجا را برای زندگی انتخاب کرده بود . در واقع چند سالی بود که اینجا زندگی می کرد.انتخابش هم از روی " علاقه " بود. وقتی که می خواست با من ازدواج کنه ، فیلمی از اینجا را به من نشان داد تا چشمم باز باشه و بدونم کجا دارم می روم . بعدش هم ازدواج کردیم و من هم آمدم اینجا. داستان به همین سادگی است . ممکن است بعضی ها از زندگی در شهری مثل نیویورک که شلوغ و پرجنب و جوش است خوششان بیاید بعضی ها از اینجا. اینجا خبر خاصی نیست . زندگی روزمره اینجا هم مثل بقیه جاها است .ضمن اینکه بی خبری ، خوش خبری هم هست! راستی این هم عکس درختچه ای که تابستان جلوی خانه مان کاشته بودیم . با این که در برف ویخ محاصره شده اما خوب خودش را نگه داشته . شاید هم یخ زده . تابستان معلوم میشه که این درختچه ما زنده هست یا نه Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

I like the way you write about the dailylife of people who live there.

Anonymous said...

ممنون از توضيحي كه در مورد علت انتخاب زندگي در اونجا دادي

با وجود دسترسي به اينترنت در زياد هم بي‌خبر نيستي

موفق باشي

Anonymous said...

من قبلا آرشیو هم خونده بودم ولی کامل نگفته بودید که الان معلوم شد::"علاقه"!!