Oct 18, 2006

هدیه

این انگشتر را یکی از شاگردان کلاسمون که یک پسر 9 ساله است، به من هدیه داده. به من خیلی علاقه داره ، طوری که همش به معلم اصلی کلاس میگه که می خواهد من با او درس هایش را کار کنم. معلم کلاسمون بعضی وقتها بهش اخطار میده که اگر زیادی بازیگوشی کنه و به حرفش گوش نده، اجازه نخواهد داد که من با او کار کنم. بعد یک مرتبه می پره جلوی من و یواش به من میگه :" اکرم ، اکرم ، اکرم من می خواهم تو با من کار کنی " وقتی به انگلیسی میگه خیلی بامزه است. این طوری که میگه همه همکارانم می خندند و هی سر به سرش می گذارند که چرا من را بیشتر دوست داره. البته من هم بهش خیلی علاقه دارم. بچه بامزه و دوست داشتنی است. تقریبا سه چهار هفته پیش، کل بچه های کلاس را به خانه مون آوردم تا مرغ ها مون را ببینند. نیم ساعتی را هم داخل خانه مون نشستند. این پسره همش می خواست بره طبقه دوم خانه را نگاه کنه که البته وقت نکرد! حالا هر روز که می خواهم بیام خانه ، میگه من را هم ببری که بروم طبقه دوم خانه تان را نگاه کنم ! بهش گفته ام که یک روز با . مادرش بیاد خونه مون و همه جا را خوب بگرده و نگاه کنه و به مرغ ها هم سربزنه

30 comments:

NewshA. said...

Mobarak bashe nazi

Bijan Safsari said...

khanome didari salam man taze webloge shoma ra payda kardam nemidanestam b kharej az keshvar rafteeid . omidvaram hmishe shad va pirooz bashid

Anonymous said...

dastat kheili laghar hastan;) che rejimi migiri keh injoor shodi be ma ham noskhet at ro begoo khanoom;)

Anonymous said...

salam...che ghad tajrobe haye jalebi darin kasb mikonin...tabrik.

roozo shab be kheir...

Anonymous said...

خانم اکرمی عزيز
به ندرت پيش می‌ايد که دلم بخواهد جای کس ديگری باشم اما واقعا دلم می‌خواهد جای شما باشم . روزگار منحصر به فردی دارید و هر وقت حالم از دنیای واقعی و مجازی اینجا می‌گیرد میایم سراغ شما . از لذت بی‌کرانی که از زیباییهای تجربیاتتان به ما می‌دهید ممنون .

Anonymous said...

salam man khili vaghte neveshtehaye shoma ro mikhonam hamishe ham beheton sar mizanam ta avalin nafari basham ke poste jadidetono mikhonam omidvaram shoma ham age vaghtkardid be man sar bezanid va mano rahnamaei konid khili khili khoshhal misham albate man taze shoro kardam
http://www.ma3oud65.blogfa.com/

Anonymous said...

جالب است. هر جا بری محبت یافت میشود!

Anonymous said...

به به !!! چشم شوهرت روشن

Anonymous said...

بعد از چند ماه بی خبری دوباره سلام اکرم جان. خوبی یا نه؟ خبری از خودت به ما بده.

Anonymous said...

عجب بچه ای هااا!!

Anonymous said...

سلام
من با اجازه به ویلاگ زیبای شما لینک دادم. خواستم اینجوری کسب اجازه‌ای کرده باشم.
ممنون

Anonymous said...

سلام، کم کار شدین؟
یا من زود به زود دلم برای نوشتههای زیباتون تنگ میشه؟؟

Anonymous said...

چرا دستت اینجوری شده؟ احتمالآ به خاطر بچه خرسی ه که خوردی.

Anonymous said...

با سلام ودرود
زیبا بود
موفق ودر آرامش باشی
با احترام

Anonymous said...

سلام
می‌خواستم برات ایمیل بزنم و درخواستم رو مطرح کنم اما هر چی بالا و پایین کردم آدرس ایمیلت رو پیدا نکردم و خب همین‌جا می‌گم. البته اگر وقت داری کمکم کنی ممنون می‌شم هر چند می دونم شاغل شدی و سرت حتمن حسابی شلوغه. راستش من برای واحد مردم‌شناسی‌ام تحقیقی در مورد زندگی و فرهنگ اسکیموها برداشتم. با توجه به این‌که علامه درس خوندی فکر می‌کنم دکتر فرهادی رو بشناسی. خلاصه گفتم که بدونید استادم دکتر فرهادی، مردم‌شناسِ سختگیر و مقرراتی‌ست و احتیاج به منبع در زمینه‌ي فرهنگ اسکیموها دارم که خودش هیچ کمک و راهنمایی نمی‌کنه. به جزء این‌که مطالب وبلاگت تا حد زیادی کمکم خواهد کرد آیا می‌شه بهم کتابی، مجله‌ای، فیلمی، چیزی در این زمینه معرفی کنی؟
ممنون می‌شم از این لطف تو

Anonymous said...

در ضمن یک سوال‌هایی پرسیده در مورد نحوه‌ي شکار به وسیله‌ي چیزی شبیه بادبادک که اسکیموها به کار می‌برند و یا شکار خرس قطبی به وسیله‌ي گلوله‌های چربی کُشنده و راه‌های شکار گرگ. در این زمینه اطلاعاتی داری؟

Anonymous said...

Hi Akram jan:
Hope you are doing well. Long time no see?!! I would like to ask you to join my photo album if you can!
Please check my weblog.

Anonymous said...

اين وبلاگ رو تازه پيدا كردم...
با خوندنش يه جوري شدم...
يه فضاي ديگه،‌متفاوت با همه چيزايي كه تا حالا ديديم و توش بوديم...
دلم می‌خاد منم زندگي در آلاسكا رو تجربه كنم...

Anonymous said...

دوست عزیز وبلاگنويسم خسته نباشيد...واقعا وبلاگ زيبا و نوشته هاي جالبی داريد از اين رو خوشحال ميشم به كلبه ي محقر و كوچك منم يه سري بزنيد و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفيد كنيد.منتظرم و خدانگهدار

Anonymous said...

سلام اکرم جان
خوبي سلامتي ؟ خيلي وقته آپ نکردي .
نانا

NewshA. said...

koshi ? adam delesh negaran mishe
:(

Anonymous said...

کم پیدایید؟ نمیخواهید بنویسید؟

Anonymous said...

salam
doosjoon
mishe az veblagam didan koni
rasti man tame talashamo base zohreh mikonam
much
zohreh

Bijan Safsari said...

خانم ديداري سلام اميد كه هر جا هستيد شاد و سلامت باشيد

Anonymous said...

آخه خيلي شبيه انگشتر نيست. راستي چرا خبري ازت نيست؟!

Anonymous said...

doost joonam sallllllam... baba dastkhosh nakone sarmaye alaskaye didani baes shode bazi ha ro faramoosh koni? to ro khoda soragh ma asirane injaei ro ham begir. halh doroste ke ma dargir bache shodim o gereftar ama in dalil nemishe ke az del beravim!! khoah o khoram bashi.
azadeh & aria

Anonymous said...

كاشكي يه پست از اولين برف مينوشتي

Anonymous said...

نکنه اون پنجه چوبی هم انگشتهای تو بود؟!!!! جواب ای میل دومت را به زودی میدم. دارم درباره آخرین مدلهای دوربین اطلاعات بدست میارم. سلام برسون

Anonymous said...

سلام
پس از مدتها تونستم چیزی رو پیدا کنم که مدتهاست دنبالشم. من مدتهاست دنبال پیش زمینه ای هستم که بتونم از طریق اون به قطب سفر کنم.
خوشحال میشم اگه به من کمک کنید

Anonymous said...

My Id Is : The_Worst_Worthless@yahoo.com