Jan 21, 2007

سوال

وبلاگم را طبق سیستم جدید گوگل به روز کردم اما نمی دانم چرا دیگه نمی تونم عکس ها را از طریق برنامه " پیکاسو" بگذارم. البته می دونم که عکس ها در ایران باز نمیشه. ولی نمی دونم که از چه طریقی می تونم عکس بگذارم. اگر کسی می دونه لطفا اینجا پیام بگذاره. ممنون

7 comments:

تيستو سبزانگشتي said...

سلام، خود بلاگر كه سيستم خوبي داره، همونجا كه پستت رو مي نويسي تو قسمت تنظيمات پست، بالاي قسمت سمت راست يه علامت عكس هست كه وقتي وارد اون ميشي به راحتي مي توني بري با جستجو تو كامپيوترت هر عكسي رو مي خواهي upload كني.

Anonymous said...

سلام
اكرم خانوم
اميدوامر كه خوش بگذره كه اينجا سايه جنگ بالاي سرمون داهر دور مي زنه
عزيزم ار طريق سايت فليكر مي توني اين كار وبكنب
حسين درخشانم داره لينكش رو من هم دارم يك نظر توي فتو بلاگم بزار
البته مالي نيست ولي اي خب
www.flickr .com

Anonymous said...

sj

Anonymous said...

سلام.من مهندس درخشان هستم. من در ایتالیا زندگی میکنم.امامدتی است که به ایران برگشته ام وکمپانی بین المللی(اس تی) راتاسیس کرده ام.من قصددارم درمورد یک قرارداد تجاری با شما صحبت کنم.ایامیتوانم در این هفته باشما تماس بگیرم؟چگونه؟ لطفا هرچه سریعتر به من پاسخ دهیدزیراقرار است 16فوریه به منظور بازدید از چند شرکت صنعتی به پکن وسپس به تایوان سفر کنم. پیروز وموفق باشید.

Anonymous said...

سلام.درخشان هستم.این دومین بار است که پیغام میگذارم.لطفا هرچه زودتر پاسخ دهید,زیرا به زودی از ایران میروم.لطفا پاسخ را به صورت مختصر درصفحه اول وبلاگتان بیاورید یا در همین جا کامنت بگذارید. ایام به کام.

Anonymous said...

سلام. مهندس درخشان هستم. این چندمین بار است که برای شما پیغام میگذارم ولی پاسخی دریافت نمیکنم.فکر کردم که بهتر است به صورت شخصی برای شما پیغام بگذارم وعلت پیغام گذاشتنم را برای شما توضیح دهم.شماره تلفن مستقیم من(00989183895306) است.لطفا با من تماس بگیرید.من قصد درشهر دیلینگهام یک کارخانه نیمه صنعتی تاسیس کنم وچون میدانسثم که شما در بتل زندگی میکنید و به ان منطقه اشنایئ داریدتصور کردم که شاید بتوانید به عنوان یک راهنما و مشاور والبته در قالب یک قرارداد تجاری به من کمک کنید.لطفا مثبت یا منفی بودن پاسختان را به من اطلاع دهید. با ارزوی موفقیت

Unknown said...

azizam matalebet kheili ali bood ! kheili lazat bordam omidvaram khamishe khosh bashi va betooni doore donya ro bishtar begardi!
rasti akshat to iran ham baz mishe ! i enjoy them all!
mehdi