Oct 14, 2007

برف-2


11 comments:

پــروانه said...

وای یخ کردم
ولی کنار بخاری هیزمی آش رشته خورم گرمم شد
...
سلام
مدتی است به شما لینک داده ام و گاهی برای خواندن نوشته هایتان و دیدن عکسها به اینجا یعنی آلاسکا می آیم
با آرزوی شادی و تندرستی شما و همسر گرامی

Anonymous said...

واي چه سردههههههههههههههه

Anonymous said...

man ke hanoz az nazare fekri amade barf ra nadaram vali shomine va ashesh ra khili hastam omidvaram betonam yek safari biam onvara khili delam mikhad vali motmaenan tabeston miad va shayan ham kami bozorgtar shode bashe moraghebe khodet bash

Anonymous said...

چرا به کامنت ها جواب نمی دین ؟
راستی سرعت اینترنت اونجا چنده ؟

Anonymous said...

باشه حتما به زودی جواب کامنت ها را می نویسم. سرعت اینترنت اینجا است mbps 11

Anonymous said...

مرسی اکرم خانوم

Anonymous said...

سلام هموطن ایرانی. آدینه‌ به خیر.
سایت یاهو که من و شما عضو آن هستیم و در آن ایمیل داریم، اخیراً نام کشورمان ایران را از لیست کشورهای خود در صفحه‌ی ثبت نام حذف کرده. اگر حاضر نیستید این ننگ را بپذیرید که بعد از نام افغانستان و اندونزی و منطقه‌ی عرب‌نشین بیطرف بین عراق و عربستان، نام ایران شما در لیست نباشد، با لینک دادن به سایت http://helloyahoo.net از طریق کلیدواژه‌ی Yahoo mail به عمل کردن بمب گوگلی علیه این سایت کمک کنید! متشکرم

Anonymous said...

چقدر از این سر دنیا تا اون سر دنیا اختلاف و قرق هست . ما هم اینجا در هند زیر پنکه نشستیم و امیدواریم کمی هوا خنک بشه . من اجازه دارم لینکتون کنم؟

Anonymous said...

سلام دوست عزیز،

بسیار وبلاگ جالبی دارین.
اطلاعات بسیار ارزشمندی رو مطرح می کنین

پیشنهاد می کنم به سایت www.gasht.com که محل گفتگوی فارسی زبوناست یه سری بزنید. عضو بشید و بحث داغتون رو اونجا هم داشته باشید تا بقیه هم با زندگی در قطب آشنا بشن. شاید خیلی از مردم آشنایی زیادی با آلاسکا نداشته باشند. و این حیفه که از اطلاعات ارزشمند شما استفاده نشه.

منتظرتون هستم.
در هر صورت سربلند و پیروز باشید.

Anonymous said...

wowowowowo
ايول
دعا كن تو از سطح در يا بالاتر از مايي به خدا نزديكتري
كه امسال مشهد بازم مثل پارسال برف و بارون بياد اساسي
مبارك جاي مام آش بخور

Anonymous said...

ملاك انتخاب چيست؟