Mar 3, 2005

The Bethel Post Office Posted by Hello

5 comments:

Anonymous said...

مطلب قبليت را خوندم و خيلي جالب بود. واقعا اطلاعات بسيار خوبي داري مي دي و خيلي با اين مطالبت حال مي كنم!
عكست هم جالب هست.
مرسي از اينكه به من سر زدي
بازم از اين كارا بكن!!

Anonymous said...

با وجودي كه از دستت عصباني ام، به خاطر ناهار و اين حرفها!!! اما مي خواستم بهت بگم نگاه منو به آلاسكا تغيير دادي! جدي ميگم . جاي بدي هم نيست ها! بايد با شهرزاد هم يه صحبتي بكنم و تصميم نهايي و بگيريم!!!

Anonymous said...

سلام دوست جون . با اين قيمت ها مجبوري پفك و فلفل دلمه بخوري ؟!!!! جدي عجب گرونه ها !ا

Anonymous said...

سلام. چیزی که برای من جالبه اینه که خانم دیداری مقاله نویس روزنامه ی شرق ازاین به بعد بایدمثل اسکیموها با یه نیزه بیفته دنبال خرس های قطبی وبلکه خرس های قطبی بیافتن دنبال خانم دیداری... خیلی منظره ی جالبی میشه البته شوخی می کنم... هروقت من به وبلاگ شما میام یاد اون سریال کانادایی می افتم که از شبکه ی 5 پخش می کردن اسمش هم شمال 60 بود خیلی با اون سریال زندگی کردم با اینکه نصفش سانسور شده بود... ولی چه موقیت خوبی که کسی بتونه اون نوع زندگی رو رو شخصا تجربه کنه

Anonymous said...

سلام اكرم جان
چطوري چرا جلاي وطن كردي هرجا هستي برايت آرزوي موفقيت مي كنم
همكلاس دوران ارشدت، حاجيان