Mar 9, 2005

The McCann Treatment Center Posted by Hello

6 comments:

Anonymous said...

سلام ممنونم از اینکه به اسنوای ناقابل من سر زدید و به همراه سرمای آلاسکا گرما زندگی بخشی بهش دادی... اگه باز هم اون طرفا تشریف بیارید خوشحال میشم. در ضمن من فکر می کردم که توی کل دنیا فقط من هستم که از بوی بعضی مواد شیمیایی مثل لاک و چسب خوشم میاد آخه بوی خیلی نفوذ کننده ای دارن ... پس با این وجود خیلی های دیگه مثل من هستن

Anonymous said...

ایمیلت چیه؟ دنبالش گشتم ندیدمش.

Anonymous said...

با وبلاگ شما از طریق وبلاگ روز+نامه آشنا شدم. مطالبتان خبلی آموزنده است. من‌هم با شما درخصوص سادگی و بی‌آلایشی مردم آمریکا موافقم.(این نشون می‌ده که من از اولتا آخر مبلاگتون رو خونده‌ام!) امیدوارم در کنار همسرتان هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کنید و جهان‌دیده تر بشین. موفق و امیدوار باشید.

Anonymous said...

سلام خانوم دیداری.... وبلاگتون خیلی جالبه... فقط یه سوال برام پیش اومد: «حالا چرا آلاسکا؟»

Anonymous said...

از همه حرف‌ها گذشته، سال نویتان مبارک. امیدوارم در سال جدید هر روز به ساختن فرداروزی بهتر، امید داشته باشید. خواستار آرامش، تعمق و امید برای شما.

Yasin Memari said...

Bebiinam, oonjaa khers-e ghotbii ham mibinid?