Mar 12, 2006

بیمارستان -2

ممکن است که نمای بیمارستان بثل به نظرتان عجیب باشد اما داخل بیمارستان کاملا شبیه بیمارستان است ! سعی می کنم که از داخل بیمارستان عکس هم بگیرم. نکته دیگر این که ، زنان باردار در روستاهای اطراف بثل ، سه هفته از قبل زمان زایمان به همراه خانواده شان به بثل می آیند و در خانه هایی که از طرف بیمارستان تدارک دیده شده، زندگی می کنند . کلیه مخارج هم به عهده بیمارستان است. این کار به خاطر آن صورت می گیرد که ممکن است در زمان زایمان به خاطر شرایط سرما و ... امکان پرواز هلی کوپتر فراهم نشود Posted by Picasa

12 comments:

Anonymous said...

salam.in ham az bimarestanetoon.baraye sin haftom onja sonbool peyda mishe?
age chizi peda kardi khabar bede.

Anonymous said...

سلام. به جا می‌آرین؟ خیلی وقته سر نزدین‌ها!

Anonymous said...

interesting, thanx

Anonymous said...

سلام.مطالب رو کاملا"خوندم..اینجا بوشهره که سوخت بیشتر کشور ما و دنیا رو تامین میکنه...بوشهری که من توش زندگی میکنم...منابه گاز ش تو دنیا دوم هستش ولی من برای خریدن گاز باید 3 ساعت بگردیم تا پیدا کنیم...استان ما 2 تا بیمارستان داره ..یکی قدیمیه که هر وقت داخلش میری از بوی بدش حال ادم بهم میخوره..پزشکای این بیمارستان هم عشقی میان بیمارستان((چند مدت پیش یکی از دوستام تصادف کرد با موتورسیکلت من رفته بود زیزه ماشین..وقتی بردنش بیمارستان پزشکی نبود که معاینه کنه..وقتی که به پزشک زنگ زدن که بیمار فوری داری 4 ساعت بعد اومد که دوستم وقتی پزشک اومد خدا حافظی کرد...اینجا هیچ مسولی به بیمارای ما نمیرسه...ناراحتتون نمیکنم...خواستن مقایسه کرده باشم...که استان ما بوشهر با این همه منابع چه بیمارستانی داره و اونجا با این جمعیت کم چه امکاناتی دارن....موفق باشین

Anonymous said...

خانم ديداري من شهاب ميرزايي از خبرگزاري ميراث خبر با شما تماس ميگيرم. اگر دوست داشه با شيد ميتوانيد براي ما مطلب بگذاريد.آدرس ايميل من shahab_chekad@yahoo.com

Anonymous said...

خانم ديداري من شهاب ميرزايي از خبرگزاري ميراث خبر با شما تماس ميگيرم. اگر دوست داشه با شيد ميتوانيد براي ما مطلب بگذاريد.آدرس ايميل من shahab_chekad@yahoo.com

Anonymous said...

سلام
من اومدم!
داخل وبلاگم نوشتم که جریان چی بوده
حالا دارم آرشیو وبلاگتونو میخونم

Anonymous said...

You have a nice weblog.

شراره شریعت زاده said...

چه کار جالبی....اسکان زنان باردار

Anonymous said...

من که تا حالا از نشستن پای اینترنت و کامپیوتر خسته نشده بلکه وقت کم هم اوردم
در ضمن عید شما هم در آلاسکا!تبریک میگم

Anonymous said...

وب نوشت گروهی ایروا در نظر دارد به منظور ایجاد انسجام بیشتر در فعالیت ها و تقویت همکاری های گروهی ، مدیرانی از میان نویسندگان ایروا برای وب نوشت های هر کشور برگزیند. از اینرو از همکاران محترم ایروا که مایل به قبول این مسئولیت هستند درخواست می شود که در بخش نظر ها آمادگی خود را اعلام نمایند.

مدیرانی برای وب نوشت های استرالیا ،بلژیک، آلمان، هلند، هند، ژاپن، سوئد،انگلستان و ...

Anonymous said...

امشب اينجا چهارشنبه سوريه اونجا خبري نيست تو آتيش روشن كردي؟