Mar 10, 2006

سبزه عید

من هفته پیش سبزه کاشتم.خوشبختانه تا الان خوب رشده است. اول گندم کاشتم. سه روز در آب خیس خورده بود اما اصلا جوانه نزد. بعد عدس کاشتم که عکسش را می بینید. امروز هوا آفتابی نیست. اما دیروز و پریروز هوا با این که خیلی خیلی سرد بود اما آفتابی بود. من از صبح تا بعداز ظهر ، جای سبزه را شاید 4 یا 5 بار عوض کردم. هر جا که آفتاب می رفت سبزه را آنجا می بردم. ولی خوب سبز شده مگه نه ؟ در فکر چیدن سفره هفت سین هستم. چیزهایی که دارم : سیر، سرکه ، سبزه ، سیب ، سماق و سکه است . باید به جای هفتمی اش که سمنو باشه ، یک فکری بکنم

16 comments:

شراره شریعت زاده said...

سلام دوست عزیزم.می خواست ببینم وضعیت گل اونجا چه جوریه؟ گلهایی که می شناسی هست یا نه؟ الان سنبل هست؟

Anonymous said...

شراره جونم سنبل کجا بود ؟!! ولی بثل در تابستان دو جور گل داره که اطراف جاده را می پوشانند. یکی شون گل " فراموشم نکن " است . اتفاقا خیلی شبیه سنبل است . آن یکی گل را به خاطر شباهتش به پنبه من گل پنبه ای نام گذاشته ام . عکسهایشان در آرشیو مطالب ماه مه و جون هست.

Anonymous said...

سلام. ممنون از توجه شما. راستی ایران هستید که قصد دارید یه سری به کافه تیتر بزنید؟! اگر اینطور ه که اطلاع بدهید تا دیدار ها تازه شود.
کافه تیتر. خیابان انقلاب . صبای جنوبی_ همان خیابان برادران مظفر جنوبی_ نرسیده به بیمارستان مدائن جنب پارکینگ علاالدین.

Anonymous said...

من و يادت مي ياد؟؟؟ تو مطب دكتر پوست با هم آشنا شديم اميدوارم خوب و سلامت باشي و همچنان موفق.

Anonymous said...

خيلي خوب سبزت سبز شده اميدورام لحظات زندگيتم همچنان سبز و پر از سرزندگي باشه.

Anonymous said...

امیدوارم تا عید سبزه تون حسابی سبز بشه...عیدتون هم پیشاپیش مبارک

Anonymous said...

امیدوارم تا عید سبزه تون حسابی سبز بشه...عیدتون هم پیشاپیش مبارک
ببخشی بدون نام نوشتم قات زده بود..ممنون از بابت لینک

Anonymous said...

سلام اکرم جان! می بینم که خدا رو شکر سبزه ت هم به راهه و ... راستی بقیه ی سین هات رو از کجا میاری؟ (مخصوصآ سمنو)... اونجا ماهی گلی هم داره؟

Anonymous said...

سلام دوست خوبم اگر زودتر گفته بودي برايت سين هفتم رو مي فرستادم به نظرم جاي سمنو سادگي روحت و صداقتت رو بگذار

Anonymous said...

پیشاپیش سال نو مبارک دوست خوب .راستی دیدن بهار در اون فضای یخی چه لطفی داره.

Anonymous said...

سلام..یه مدتیه وبلاگ شما رو پیدا کردم.و هر روز به وبلاگتون سر میزنم..من از جنوب کشور هستم استان بوشهر....امیدوارم موفق باشین و خوش بهتون بگذره.راستی من اگه اجازه بدین میخوام لینکتون کنم..موفق باشین

Anonymous said...

سلام.ميبينم كه سبزه شما زودتر از شبزه‌هاي ما رشد كرده،اونم توي اون سرما!!

شاد باشي و سبز مثل سبزه

Anonymous said...

سلام.ميبينم كه سبزه شما زودتر از شبزه‌هاي ما رشد كرده،اونم توي اون سرما!!

شاد باشي و سبز مثل سبزه

Anonymous said...

سلام ما تازه امروز سبزه کاشتیم نمی دونم برای عید اماده بشه یا نه. خوب شما جلو ترید. موفق باشید

Anonymous said...

چقدر این روزها دلم برات تنگ شده از خودت عکس بذار یادم رفته چه شکلی بودی؟

Anonymous said...

خوبه بازم سرما ! ما اینجا که هنوز تابستون داریم عدسی که گذاشتم هنوز جوونه هم نزده نمی دونم چرا . خدا کنه زودتر بزنه بیرون و گرنه !؟