Mar 26, 2006

نان و پنیر و هنداونه

این هم شام درست حسابی ما که شامل نان و پنیر و هندوانه و خیار است . تقریبا گران ترین شام دربثل است ! این هندوانه را اگر در بثل می خریدیم باید حداقل 30 دلار خرجش می کردیم تازه اگر پیداش می کردیم ! ما این را در انکریج 10 دلار خریدیم و اگرچه با زحمت آوردیمش اما ارزشش را داشت چون خیلی ترد و خوشمزه بود. اسم نان ها هم ترتیا است . ترتیا ، نان مکزیکی است که خیلی شبیه نان لواش خودمان است . البته ما آن راتست می کنیم . پنیر داخل بشقاب هم پنیر فتا است Posted by Picasa

15 comments:

Anonymous said...

به خوبی میدانم کنار هم آوردن یک چنین شامی در دیار غربت چقدر مشکل و از سویی دیگر چقدر لذتبخش است. چیزی که یاد و خاطره وطن یا بهتر بگویم طعم غذاهای وطن را یاد انسان بیاندازد. راستی برای ایران چقدر دلتنگ شدی؟

Anonymous said...

راستی هندوانه خوبی است . اینجا هم هنوانه های شیرین و ترد زیاد هست با قیمت مناسب .در مورد نان بنظر من هیچ نانی نانهای خودمان در وطن نمی شود می خواهد مکزیکی باشد یا لبنانی و یا ...

Anonymous said...

سلام
واقعا چه شام خوشمزه اي!! اينجا هندوانه خيلي ارزونه ولي خوب پنير؟؟ اولا که اصلا مزه پنير نميده بعد هم خلي گرونه! خوش به حالتون و نوش جونتون

Anonymous said...

سلام
نوش جان.... وای خدا دلم نون پنیر هندونه کشید...

Anonymous said...

manam doost daram hendoone

Anonymous said...

سلام عزيزم. عيد و باز هم بهت تبريك مي گم. اميدوارم سال خيلي خيلي خوبي داشته باشي. در ضمن ، عجب غذاهاي سالمي به مهران ميدي ها! هم سالمه هم دردسر آشپزي نداره!!!! من از جانب خودم و شهرزاد اعلام مي كنم كه كم كم داريم بهت اميدوار ميشيم!!!!

Anonymous said...

نازنین جونم خوبی ؟ میگم تازه دارم یاد می گیرم!!!! الان 3 تا هندوانه دیگر هم داریم تا دو هفته شام ما ردیف است . این طوری خوبه ؟

Anonymous said...

سلام. باز هم منم. یه چندتایی از پست های قبلی را نخونده بودم. بالاخره فرصت شد تا بخوانم. فیلم ها جالب بود. منتظر فیلمهای بعدی هستیم....نکته ای که از لابه لای نوشته های شما دستگیرم شده این است که گرچه شرایط جوی و آب و هوایی سخت است ولی همه چیز به گونه ای برنامه ریزی شده که امکانات کافی فراهم است تا مردم زیاد سختی نبینند. نمیدانم تا چه حد این حدسم درست است.

Anonymous said...

من در کف اون هندوانه‌ی شام شما هستم!

هما said...

یه شام سالم و ساده و بی دردسر. زنده باد خانمهای مهربون که به فکر سلامت جسمی و روحی خانواده هستند

Anonymous said...

اکرم جونم نوش جان ولی من با این سفره یاد تابستونهای داغ افتادم مخصوصا با اون هندوانه قرمز رسیده

Anonymous said...

سلام.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید این شام خوشمزه هم نوش جان

Anonymous said...

سلام خانم دیداری. می خواستم سال نو را تبریک بگم. از طریق وب لاگ نیکاهنگ آشنا شدم. و همیشه دنبال می کنم. سلامت و پاینده باشی.

Anonymous said...

سلام اکرم جان - چه کیفی می‌کنم از عکس‌هایی که می‌گذاری ولی این یه چیز دیگه بود. دهن‌ام آب افتاد. امشب نون و پنیر و هندونه می‌خورم حتما" وگرنه بچه‌ام چپ و چوله می‌شه. :)

مراقب خودت باش دختر خوب.

Anonymous said...

و البته این نانها از ذرت درست شده اند