Feb 23, 2005

Yup'ik dolls Posted by Hello

9 comments:

Anonymous said...

صمیمانه براتون آرزوی موفقیت دارم.

Anonymous said...

Khanoome didari, kheili konjkavam bedanam shoma ke adame faali boodayid, dochare bihoselegi nemishavid dar Alaska?

Anonymous said...

سلام من آلاسکا رو خیلی دوست دارم و فکر می کنم دلیلش آب و هوای منحصر به فرد و وضع مخصوص زندگیه مردم اونجاست ولی وقتی توی یاهو مسنجر با چند تا از مردم اونجا صحبت کردم واقعا شکه شدم ... چون وقتی که گفتم از ایران هستم چه چیز هایی که بارمون نکردن! می خواستم بدونم برخورد مردم اونجا باشما چطوریه

Anonymous said...

سلام خانم دیداری. امیدوارم حالتون خوب باشه و سلامت باشید. من یکی از خواننده های پروپا قرص روزنامه شرق هستم. و طبیعتا از طریق ویژه نامه جمعه های روزنامه با وبلاگ شما آشنا شدم. وبلاگتون را خوندم. امیدوارم که بتونم از این به بعد هم همیشه بخونم.

Anonymous said...

اکرم جون می شه جواب بعضی از کامنتها رو همینجا بدی؟ منظورم اینه سئوالهایی که جوابش می تونه اسه همه جذاب باشه رو اینجا جواب بدی. مثل این سئوال کهبرخورد اسکیموها با تو چه جوریه؟!!! می دونی که این سئوال برای منو شهرزاد هم خیلی مهمه!!!!!!
ولی بی شوخی اونایی که میشه رو اینجا جواب بده دیگه

Anonymous said...

سلام اكرم
خوبي؟ اين خانومه كه رو سورتمه نشسته خودتي؟

Anonymous said...

سلام اكرم جونم

عكس ها محشره.درست مثل خودت.جات خيلي
خاليه.دلم برات خيلي تنگ شده.در مورد
اسكيموها همون كه نازنين برات كامنت گذاشت.
شهرزاد

Anonymous said...

با سلام
همانطوريكه در روزنامه شرق قلمفرسايي شما را با دقت فراوان مي خواندم وبلاگتان را هم به همان دقتي توجه دارم من ههكار خانم قنبري هستم درخواستي از شما درام در صورت امكان توضيح دهيد چطور مي توان در وبلاگ عكس يا تصوير قرار داد
با تشكر فراوان پناهي
mpanahifard@yahoo.com

Anonymous said...

سلام دوست جون
من اين روزها مشغول درس و مشق هستم و زياد نميام توي اينترنت. آفلاين هاتو ديدم. حتما برات يه اي ميل مفصل مي نويسم اما كي؟ دقيقا نميدونم شايد چند روز ديگه. وبلاگت داره خواننده هاي خودشو پيدا مي كنه و اين درست ادامه ي همون كاريه كه اينجا مي كردي. نه ؟! به مهران سلام برسون. بازم بهت سر مبزنم.