May 6, 2005

شفق قطبی

دوست تازه ام که " سربه هوا" است ، دنبال شفق قطبی است و از من خواسته برایش عکس بگذارم . راستش ، شهر ما بثل در منطقه ای واقع شده که امکان دیدن شفق قطبی را ندارد. تابستانهایش که اصلا شب نداره . زمستانهایش هم که هوا چنان سرد و یخی است که کسی نصفه شب نمی تونه بیرون بره و به آسمان نگاه کنه وشفق را ببینه اما در انکوریج هرشب که آسمان ابری نباشه ، میشه شفق قطبی را دید. این عکسها را از سایت اینترنتی پیدا کرده ام که نمونه ای از " نوردرن لایت " در آلاسکا است با این وجود من دنبال دیدن این تصاویر زیبا با چشمان خودم هستم و حتما اگر موفق شدم عکس می گیرم. البته این را بگویم که طلوع و غروب خورشید اینجا چنان زیبا و لذت بخش است که دست کمی از این شفق های قطبی نداره Posted by Hello

2 comments:

Anonymous said...

Salam, setare ghotbi bodan bad nist ha... khobe ke setare soheil nashodi...az shokhi gozashe Nice to meet you, and wellcome to North America Akram jan.
I have read most of your logs. also find out them very interesting. it seems you are profession in writing. I like them short, with details, illustrate, simple with lots of new info. I wish you very happy days in Alaska.

Anonymous said...

ba salam va arezoye salamati mikhm bedoonam chetoor mishe be alaska safar kard va az zibaeehaye anja didan kard