May 31, 2005

Posted by Hello

9 comments:

Anonymous said...

سلام مجدد بر دوست و خوب قديمی
حال و احوال ؟ خانواده شما چطورند؟ ماکه همه من جمله پدر خوبن وسلام فراوان دارند و جويای احوال.
براستی باور اين همه دوری آن هم بطور ناگهانی خيلی سخت است اميدوارم هر جا هستيد پيروز و موفق باشيد
از مطالب و عکسها بسيار لذت بردم واقعا زيباهستند آرزوی موفقيت و پيشرفت روز افزون برايت دارم
باز هم به من سر بزنيد.

Anonymous said...

سلام. یه جورایی هر وقت مطلب شما رو می‌خونم یاد خیلی چیزای خوب تو زندگیم می‌افتم. مهمترینش علاقه همیشگیم برای ذوب تو طبیعت است. با فراغ بال و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای. باز هم ممنون که ما را در تجربه‌های خودتون اینقدر ساده و روان شریک می کنین. موفق باشین و امیدوار.

Anonymous said...

اکرم جان ! هروقت عکس کوه هاو مناظر آلاسکا را اينجا ميذاری بد جوری دلم ميخواد بار و بنه ام را ببندم بيام ببينم اونجا چه خبره؟ برم از رييسم بپرسم که شرکت ما ماموريت به آلاسکا داره يا بايد مرخصی بگيرم بيام....:-)

Anonymous said...

عکسهای بکرتان از آلاسکا جدا زيباست.منطقه ای که شما توش زندگی می کنيد برای خيلی از ماها ناشناخته است.متشکرم که با نوشته ها و عکسهاتون اين منطقه زيبای جهان رو معرفی می کنيد.

Anonymous said...

دوست آلاسکایی عزیز،
می دونی وجه تشابه ایرانی هایی که به پرتغال،کانادا و تو و همسرت که به الاسکا رفته اید چی هست؟ به نظر من همه ماهایی که به این کشورها اومدیم، یه جورایی شکمو بودیم.(البته امیدوارم از شوخی ای که کردم ناراحت نشده باشی) من اکثرا هر روز یه سری به وبلاگت می زنم تا ببینم چیز بیشتری از آلاسکا دستم رو می گیره یا نه، خدا رو چی دیدی شاید به سرم زد و کلا آمدم اون طرفها.
اما در مورد کتابهایی که من معرفی کردم. اگر منظورت این کتاب های آخری هست باید بگم نه سطح اونها سخت نیست و در حقیقت برای سن جوان نوشته شده و زیاد ناراحت نباش. هفتاد درصد ما ایرانی هایی هم که تو تورنتو هستیم. انگلیسی مون زیاد تعریفی نداره.
خوشحال شدم. اگر روزی روزگاری با آقای همسر هوس کانادا خوردن کردید یه خبر بدی، چند تا تگری آماده می کنیم.
همیشه شاد باشی حتی در سرماهای آلاسکا.

Anonymous said...

سلام دوست عزیز. شرمنده از این که چند وقتی هست بهت سر نزدم. حسابی مریضم. دعا کن زودتر خوب بشم. موفق و سلامت باشی

Anonymous said...

salaaaaaaam doooooooost joooooonam !
khoooooobi? ajab aksaaye ghashangi! az akse raah-aahan kheili khosham umad. omidvaaram be zoodi baa ham ye gapi bezanim.

Anonymous said...

وای ، من یه مدتی نیومده بودم اینجا! چه عکسایی از این طبیعت بکر داری دختر! آدم سر حال می آد

Anonymous said...

سلام اکرم جان
از لطفت ممنونم ولی بی تعارف و بی مبالغه میگم که من کار زیادی از دستم بر نیومد ولی خوشحالم که در آزادی گنجی، سهمی هرچند کوچیک داشتم... من اینجا رو به خاطر متفاوت بودنش دوست دارم... سلام من رو به همسرت و به اسکیموها برسون... تو آدم رو برای رفتن به آلاسکا حسابی تحریک میکنی... خوش و سلامت باشی... یا حق