Apr 15, 2006

جواب سوالهای دیروز

دوستان تازه ای که به وبلاگم سر زده اید امیدوارم که خوشتان آمده باشه و باز اینجا بیاید
فرزانه جونم : راستش هنوز جور نشده که من خودم یا به همراه اسکیموها به شکار بروم ولی خیلی دنبالش هستم. البته دلم برای
پرندگان می سوزه و دوست ندارم که شکار شوند اما حیوانات بزرگتر مثل گوزن خوبه . حالا تا چه پیش آید
نازنین ، دوست جونم: یعنی من این قدر " مهم " بودم و خبر نداشتم !!!! عجب ضایعه ای به مطبوعات ایران وارد شده !!! فدات . حالا که این طور شد سعی می کنم به قولی که به تو و شهرزاد داده بودم عمل کنم اما تو در اولویت خواهی بود. می دونی که چی را می گم ؟
قهوه چی: خیلی ممنونم از کامنت هایی که می گذاری و این که وبلاگم را هم معرفی می کنی. می دونم که پس ورد خواستن کامنت اعصاب خرد کن است. شرمنده
مهدی ، دوست خوبم: از بس که سیاسی نوشتی این طور شده که با آمدن به وبلاگم آرامش می گیری. ولی واقعا مناظر آلاسکا چه در تابستان و چه در زمستان خیلی آرامش بخش است. شاید همین که اسکیموها خیلی خونسرد و آرام هستند
آشپزباشی : علت خمیدگی پاهای مرد اسکیمو به علت کمبود ویتامین " دی" ناشی از نبود نور خورشید به اندازه کافی است
خداداد: جایی که من رفته بودم یعنی بئرو ، شمالی ترین و دورترین نقطه در دایره قطبی در آلاسکا است . دایره قطبی در کانادا هم حتما جاهایی را دارد و همین طور دیگر مناطق که بالای خط قطبی هستند. امریکا تنها کنترل کننده دایره قطب شمال در آلاسکا است و نه همه جای آن. نمی دانم که منظور سوالت را درست متوجه شده ام یا نه

No comments: